mirjamvanslooten.reismee.nl

Match?

Hoi allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten, is het mijn plan om voor 6 maanden naar Ierland te vertrekken en daar te gaan werken als au pair. Dit plan spookt al 2 jaar rond in mijn hoofd en nu ik mijn opleiding heb gehaald lijkt het me de perfecte kans!

Het is al bijna zeker dat ik een match met een gezin heb! Ze wonen in Barna (Galway) (precies de plek waar ik heen wou

Wink
). Galway ligt in het westen van Ierland aan de zee. Er is dus een haven en een strand, zodat ik me toch een klein beetje op Urk kan wanen!

Het gezin bestaat uit :
Moeder Grainne
Vader Eoin
Daniel (bijna 5)
Isobel (3)
Alex (14 maanden)

Ik heb al gebeld met het gezin en een aantal keren geskyped, het klikt en ik heb er heel veel zin in!

Laughing
Het is nu wachten op een definitieve bevestiging zodat ik kan beginnen met de voorbereidingen. Erg spannend, maar ik kijk er wel naar uit!

Zodra ik meer informatie heb, laat ik het jullie weten!

Liefs Mirjam

Reacties

Reacties

Bertine

Het komt nu echt dichtbij! Hoop dat je het enorm naar je zin gaat krijgen daar!

Jorien

Wat leuk allemaal! Echt een avontuur! Maar heel leuk! ;)!
Geniet en succes met alle voorbereidingen!

Edith

veel plezier en we zullen aan je denken!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active