mirjamvanslooten.reismee.nl

Nog 15 daagjes...

Wauw. Ik heb net even op de kalender gekeken en na een snel rekensommetje kwam ik er achter dat ik al over 15 dagen wegga! Dus dan is het helemaal zo gek nog niet dat mijn moeder steeds bezig zit over wat ik moet meenemen naar Ierland, aangezien ik volgende week in Engeland ben! ( Waar ik overigens wel heel veel zin in heb!
Laughing
) Ja, het is nu echtechtecht allemaal. Ik moet langzamerhand al beginnen met het afscheid nemen van mensen. Een afscheidsfeestje wordt hem niet meer, aangezien veel mensen op vakantie zijn. Dus wie me nog wil zien, moet maar gewoon met me afspreken
Wink
. Vanmiddag ga ik nog even naar mijn grote vriend de tandarts toe, zodat ik daar hopelijk een half jaar niet meer heen hoef. Verzekeringgedoe is ook bijna rond. Het moeilijkste wordt nog om mijn koffer in te pakken. Want probeer maar eens een half jaar in een koffer te stoppen waar maar 15 kilo in mag! Alles is dan klaar en dan is het wachten op 2 september...

Reacties

Reacties

je tantetje

weet je wel dat ik bijna moet kreeten....

Elize

Wat spannend allemaal!!!! Veel succes en eerst nog een fijne vakantie hmmm......

hennie

hey mirjam,
spannend hoor! Ik ben nu ook al bijna een week in mijn nieuwe thuis en t is zo gaaf om nieuwe moas te maken enzo. De laatste dag word echt niet leuk voor je denk k, ik was de hele dag misselijk en beroerd van t idee dat ik wegging voor zolang maar onderweg in t vliegtuig was alles weg en kon ik niet wachten tot ik bij mijn familie kwam! Ik ben gisternacht aangekomen en kreeg een snelle rondleiding dus vanochtend heb ik de 2 jongsten pas ontmoet, dat ik boven kwam vlogen ze eerst weg achter hun moeder en verlegen enzo maar een uur later kwamen ze al niet meer van men schoot af en men hand telkens vasthouden enzo ik krijg zo uit school de oudste te zien voor t eerst dat gaat ook wel ff spannend worden maar t went zo snel..
ik veel je heel veel succes wensen en maak je niet te druk want t gaat zo gemakkelijk allemaal ik ben al zo trots op mezelf dat ik dit maar ff doe..

xx

janneke

dus je mag maar 15 kilo dat is ook niet veel! maar tgaat je vast lukken en anders neem je de helft in je handbagage mee;) succes!! ik ga je blog zeker volgen:D
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active