mirjamvanslooten.reismee.nl

Ik bin er or!

Allereerst: iedereen heeeeeeeel erg bedankt voor alle lieve cadeaus en berichten in het boek! Echt superlief! Ik zal het zeker vaak gaan inkijken. Ook iedereen bedankt voor alle mailtjes, smsjes en krabbels die ik deze dagen heb gekregen. Het doet me echt goed dat jullie zo aan me denken! Blijf zo doorgaan!

Wink

Dus.. Daar zit ik dan, in Ierland! Ik ben gisteravond rond 10 uur aangekomen. De reis ging goed, nadat ik eerst mijn vluchtformulieren in de auto had laten liggen toen we al op Schiphol stonden. ( dat soort streken zullen jullie zeker niet missen!

Tongue out
) Het afscheid nemen was moeilijk en de tranen konden natuurlijk niet uitblijven! In het vliegtuig had ik het ook moeilijk, maar zodra we landden in Dublin, was dat gevoel grotendeels weg en ik had er echt zin in! Vanaf het vliegveld moest ik een bus naar Galway pakken. Dus ik kon mijn megagrote koffer het hele vliegveld over sjouwen, maar de bus had ik zo gevonden! In de bus had ik Grainne ( mijn hostmum ) al een paar smsjes gestuurd over hoe laat ik zou aankomen. Ik kreeg maar niks terug van haar, dus ik werd al zenuwachtig. Na 3 en half uur kwam ik aan op het station in Galway en er stond niemand voor me! Ik belde Grainne en zij vertelde dat ze al ongerust was, omdat ze niks van mij gehoord had! Wat bleek nou, ik was het land/net nummer voor mijn smsjes vergeten te zetten! Echt typisch weer iets voor mij dus! Ze was er binnen een half uur dus toen konden we naar mijn nieuwe huis in Barna. Dat is ongeveer een kwartiertje vanaf Galway zelf. Het huis is net zo gaaf als dat ik al zag op google streetview! Niet te groot, maar wel erg mooi! Ik heb een eigen slaapkamer die best groot is. Ook heb ik een eigen badkamer die aan mijn slaapkamer grenst. Tegenover mijn kamer is mijn eigen private sitting room met tv! Dus ik heb zeker genoeg ruimte voor mezelf! Wat dat betreft zit ik hier wel goed! Grainne en Eoin zijn erg aardig. Toen ik gisteravond aankwam stond er pizza en brood en salade voor me klaar. Ik heb een eigen plek in de koelkast voor al mijn eten ( lunch ), en ik moet dan doorgeven aan Grainne wat ik wil hebben, dan koopt zij het! Ze zijn echt heel aardig. De kids sliepen gisteravond al, dus die heb ik vanochtend ontmoet. Daniel en Isobel waren al om 6 uur beneden! Daar werd ik wel wakker van, want mijn slaapkamer is beneden. Alle andere au pairs slapen met oordoppen in, dus daar verdaag ik ook wel aan. Daniel was een beetje verlegen en ging gelijk weer verder met tv kijken toen we elkaar ontmoetten. Isobel is erg schattig. Ze was eerst verlegen, maar ze ging steeds meer dingen vertellen aan me. Alex is ook erg verlegen, maar zo’n schattig kind! Na de lunch gaat Grainne Galway in om me rond te leiden. Ook heeft ze al uitgezocht waar de protestante kerk staat! J Nou, dat was het wel weer zo’n beetje. Ik heb foto’s toegevoegd zodat jullie een idee van mijn kamer kunnen krijgen!

Liefs Mirjam

Reacties

Reacties

Geja Jonkman

Helemaal toppie man!Leuk dat reis mee idee! Zo hoeven we niks te missen. En een leuke foto's heb je erop gezet van je (t)huis!-x- Fam. Jonkman

je tantetje

Nou gelukkig ben je er!!! Ik bin zo ontzettend groos op je! Super dat het gezin tot zover leuk is... Ik hoop dat dat zo blijft!

wacht vol verwachting op je nieuwe verhaal

Jacolien

wat gaaf! echt leuke foto's.. ziet er echt toppie uit man. Gelukkig dat het gezin ook leuk is.. ;-)

Elize

LLeuk man!! Ik blijf je volgen hoor ;-) Het ziet er leuk uit, ik zou nog naar je afscheidsfeestje maar kwam net terug van vakantie en was het toen helemaal vergeten! Stom stom..maar ik neem aan dat je me helemaal niet gemist hebt;-) Geniet er maar lekker van, ik ben gewooon jaloers op je!

Wendy

Helemaal super! Het klinkt allemaal erg gaaf en positief! Fijn dat het gezin leuk is en dat je een eigen plekje daar hebt! Je foto´s zien er allemaal erg leuk uit in ieder geval... Nou ik denk aan je en blijf je zeker volgen! ;)

karin

wat leuk dat we via reis mee dit allemaal van je kunnen volgen vrijdag hebben je bupe en ik de hele tijd aan je gedacht , zou ze al in het vliegtuig zitten zou ze er al zijn, zelfs wij vinden het spannend voor je , we hebben je foto`s gezien en wauw !!! wat een mooi huis en wat wat ziet het er allemaal netjes uit ook een leuke kamer heb je . fijn dat de eerste indruk goed is.
groetjes en een dikke poes van ons we blijven je volgen en tot horens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active