mirjamvanslooten.reismee.nl

I'm coming home!

Ja jullie lezen het goed, ik ga naar huis.. De reden? Ik voel me hier ongelukkig. Ik ben vreselijk anwinnig en voel me gewoon niet goed. Ik dacht dat het wel overging naarmate ik hier gewend zou zijn, maar dat is dus niet het geval. Af en toe heb ik wel leuke momenten hoor, maar de anwinnigheid blijft in mn hoofd en na de tijd voel ik me altijd weer rot! Vorige week met mijn hostmum afgesproken dat ik er gewoon het beste van zou maken. Dat heb ik ook echt geprobeerd, door bijvoorbeeld het hele weekend in te plannen. Maar toch bleef ik me rot voelen! En daarbij komt dan het gevoel dat ik me hier niet thuisvoel.. Het apart eten eten en nergens bij betrokken worden! Met mijn hostmum gepraat en we zouden er ’s avonds verder over praten. Ik moest van haar een definitieve keuze maken en dan 100% positief zijn als ik zou blijven en me over mn anwinnigheid heenzetten. Toen ik gisteravond naar haar toe ging om te praten, bleek dat zij al contact had opgenomen met het au pair bureau en dat ze al voor een nieuwe au pair zoeken. Zonder dat ik er wat van af wist en nog niet eens mijn keuze had bekend gemaakt. Nou toen was het dus wel duidelijk. Mn avontuur eindigt hier.. Ik ben aan de ene kant opgelucht, maar ik voel me wel een beetje rot voor de familie. Mijn hostmum deed ook niet echt leuk tegen me gisteren, al kan ik haar natuurlijk ook wel begrijpen. Ik blijf hier totdat het gezin heeft uitgevogeld hoe ze het met de opvang van de kids gaan doen. Dat duurt waarschijnlijk nog 2 weken. Ik vind het aan de ene kant wel jammer natuurlijk, maar aan de andere kant voel ik me hier goed over. Al breek ik dit avontuur af, ik kan er wel goed naar terug kijken. Ik heb mijn dromen nagejaagd en helaas bleken ze niet zo leuk en mooi te zijn in werkelijkheid!

Wink
Ik ben toch wel tot hier gekomen en heb het niet bij dromen gehouden… Dus wat dat betreft kan ik evengoed wel ietsje trots op mezelf zijn! Nu maar kijken wat de toekomst brengt! Maar ik weet wel zeker dat die toekomst zich op Urk gaat afspelen, bij mijn familie en lieve vriendje!

Liefs Mirjam, die toch wel heel eventjes die ‘Galway Girl’ kon zijn!
Wink

Reacties

Reacties

janneke

je hebt het in ieder geval geprobeerd en je moet het maar net treffen met je gezin! kun je nu weer lekker naar huis naar je vriendje en familie!!!succes de laatste weekjes

Je moe

Daar gaat mijn vakantie naar Ierland....

Bertine

en mijn vakantie ook al...

Mirjam

Allemaal praten over vakanties en niets vastzetten ja! :P

alie

Jammer maar je hebt het geprobeerd zie je gauw weer
gr je tante Alie

Liesbeth

Ben trots op je dat je het gedaan hebt en dat je nu ook gewoon naar huis durft te gaan!! Urk is your home were you belong!!
Wanneer ga je?
Liefs

Anna Marijn

Hey,

wel jammer dat het zo gelopen is, ook balen dat je hostmum zo doet/deed.. hoop dat ze nu wel weer leuk doet;). Maak er nog maar een leuke week van!!

Alida

Nou, ik bin groos op je or! Beter spijt van de dingen die je hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan! Maar ik denk dat je iig ontzettend vuul elaart is! Tog wel apart om te zien hoe angere minsen leeven! Je gezin dot mn arreg an mn eegen dinken, maar ik had tenminste en auto! Ik snap iel goed dat dit zo gien doen is, dat begreepen ze zelf ok wel or! inkelt ze zullen dat nooit toegieven;) wij wieten wel beter! NOu meis, de Bult wacht op je! Oost West... , Thuis is ook niet alles... :) Maar wel 10.000x beter dan dat gat woar je nou zitten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active