mirjamvanslooten.reismee.nl

Het is definitief!

Nou, het wordt nu wel heel erg echt! De match is nu definitief, ik zal 6 maanden doorbrengen bij de familie Gleeson in Barna ( Galway ). Ik heb er nog steeds heel veel zin in, al denk ik soms: waar begin ik aan?! Ik begin me te realiseren dat 6 maanden evengoed ook lang is. Gelukkig leven wij in het moderne Nederland, dus lang leve het Internet!

Laughing

Ik vlieg vrijdag 2 september vanaf Amsterdam om 15.00u. Dan zal ik in Dublin arriveren om 15.40u. ( In Ierland is het een uur vroeger.) Vanaf daar moet ik nog 2 uur reizen met een bus/trein rechtstreeks naar Galway. Daar zal de familie me opwachten.

De laatste voorbereidingen zijn nu begonnen. Verzekering uitzoeken en mijn inmiddels (mega grote ) koffer is besteld en binnen gekomen!

Maar, nu ga ik eerst genieten van mijn vakantie! Dus, 2 weekjes Italie en een midweekje Londen. En tussendoor nog even werken, voor wat extra zakgeld voor Ierland!

Wink

Owja, als je op de hoogte gehouden wilt worden, vul dan even je mailadres in, dan krijg je automatisch een mailtje bij elk nieuw verhaal!

Wink

We'll keep in touch!

Reacties

Reacties

Bertine

whauw, Mirjam .. nu is het al best dichtbij.
ik vind het zo dapper en stoer!

Andrea

Leuk geschreven! en inmiddels ook al bijna naar Londen! =D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active